Θα ήταν αδικία αν οι εκπαιδευτικοί δεν λάμβαναν και δεν είχαν την ευκαιρία για φροντίδα, όπως αυτοί φροντίζουν τα παιδιά σε καθημερινή βάση. Οι καταστάσεις που έρχονται αντιμέτωποι καθημερινά είναι απαιτητικές και είναι προς εκτίμηση το πώς στέκονται σε αυτές. 

Απο την άλλη, δεν γίνεται κάποιος που νοιάζεται να μένει ανεπηρέαστος, αλλιώς θα ήταν αναίσθητος εξαρχής, σημάδι ενός ανεπαρκή εκπαιδευτικού.

Όλα αυτά τα ποιοτικά χαρακτηριστικά είναι που έχουν ανάγκη ανάδειξης, καθώς και οι προσωπικές ιστορίες κι εμπειρίες του καθενός που κάποιες φορές τους οδηγούν σε υπερβάσεις και κάποιες τους εμποδίζουν.